שירותים

משא ומתן – ייעוץ וניהול

השתתפות בתהליכים רגישים בעסקים. קבלת גישתו של הלקוח על דעתו של מי שעומד מולו. ביצוע מו”מ רכישה או מכירה בהיקפים גדולים (טובין, נדל”ן, שירותים או החזקות בחברה). בחירת אסטרטגיית התנהלות ארוכת טווח לצד טקטיקות קצרות טווח. לפעמים אנחנו צריכים להעניק לצד השני ניצחון חלקי ומידי על מנת להשיג את המטרות האסטרטגיות הגדולות. חלוקת כל הסוגיות ובניית מערך מו”מ לכל אחת מהן. שמירה על יחסים טובים ובריאים בין הצדדים על מנת להמשיך בפעילות העסקית בעתיד.

משא ומתן – ליווי בכירים

ליווי שוטף של בכירים בארגונים. כל הידוד (אינטראקציה) שיש לנו עם מישהו אחר – אנחנו נדרשים לרמה מסוימת של משא ומתן. וזה לא תמיד קשור לכסף. בארגונים גדולים יש היררכיה ברורה בין התפקידים של חברי הארגון. בו זמנית – אנשים הנושאים תפקידי מפתח מעוניינים להניע את שאר החברים בארגון לטובת הארגון. קיום פגישות שבועיות וניתוח אירועים נקודתיים ומערכתיים שהתרחשו בארגון. שאיפה לשיפור מתמיד היא אחד הכלים החשובים ביותר להצלחתו של כל ארגון.

הרצאות וסדנאות

העברת מגוון רחב של תכנים. אפשרות להתאים תוכן ייעודי ללקוח לאחר פגישת אפיון צרכים. משא ומתן – אין לשלם פחות או לקבל יותר. גילוי שקרים – שימוש בשלוש דרכים כדי לגלות כשמשקרים לנו ולהפוך את הידע לכוח. עמידה מול קהל – טכניקות מסירה. העברת מסרים למי שמעביר הרצות או מצגות. תמחור ומו”מ עסקה – לבעלי עסקים. איך לתמחר את המוצר/שירות שלנו בתורה שתאפשר לנו לגבות עליו תשלום הולם. השאה (סוגסטיה) – אומנות ההונאה. או נכון יותר – אומנות זיהוי ההונאה. איך לשמור על עצמינו.

הכשרות לארגונים

איפיון צרכים של הלקוח, בניית תוכן ייעודי בהתאם. העברה הכשרות מקצועיות לכוח האדם בארגונים על מנת לשפר את יכולות הארגון הן ברמה העסקית, הן ברמת התקשורת והן ברמה ההתנהלותית.

תהליכים פרטניים

איפיון מדויק של יכולות וצורכי הלקוח, מעבר על חוזקות וחולשות וניתוח אירועים שהתרחשו תוך שמתבצע תכנון לאירועים שעתידים להתרחש. ביצוע פגישות תקופתיות תוך מתן משימות שעל הלקוח לבצע על לפגישה הבאה תוך ניתוח המשימות שבוצעו טרם הפגישה. העלאת ערך ללקוח בכל האמור למשא ומתן, תקשורת בין אישית והידוד (אינטראקציה) בין אנשים.