מיכל שם בדוי

מיכל שם בדוי

להלן ההתכתבות שהיתה לי עכשיו. מיכל (שם בדוי – כדי לשמור על פרטיותה) שלחה לי בקשת חברות. קיבלה את השאלון הרגיל ששולחי הצעות החברות מקבלים. אבל… למיכל היתה הפתעה בעצמה ולהפתעות הכי טוב להשיב בהפתעות משלי! אני חייב לומר שזה התחיל קצת מוזר אבל בסוף באמת שהיתה לי הרגשה טובה כי באמת עזרתי לה. אני: שלום מיכל. ראיתי ששלחת לי בקשת חברות. האם אנחנו מכירים? מיכל: האמת שלא. אני: ו…? (בין התגובה שלי והטקסט שהגיע אחרי עברה בערך חצי שניה. מיד איחלתי לה בליבי “העתק הדבק שמח!!!”). מיכל: נעים להכיר, אני מפיקה במחלקה השיווקית של מגזין לאשה, אנחנו מפיקים הפקת הצלחה שתתפרסם במגזין לאשה סוף יולי. אשמח להציע לך השתתפות בה ,מצלמים 8 אנשי קריירה מצליחים הפרסום נועד על מנת לקדם את העסק שלך, מובטחת לך בלעדיות בתחומך, העמוד כולל צילום מקצועי שלך בהפקתנו (צלם אופנה וסטיילינג) וראיון אישי בעלות של 10,000 ש”ח נטו + מע”מ . הפצה ארצית רחבה של מגזין לאשה בנוסף תעלה גם באתר xnet אני: כמה פעמים תרצו שאגיע? אני: אני גובה 6,000 שקל לריאיון מצולם. אני מתאר לעצמי שאני יכול לתת שני ריאיונות ב10,000. היכן האולפנים? מיכל: מה??? אני: מה??? מיכל: העלות היא עבורך זו הפקה שיווקית. אני: את יודעת מי אני או שאת סתם שולחת הודעות? אני: עם כל הכבוד, עסקים מזמינים אותי להתאריין כדי שהשלט שלהם יהיה מאחורי כשאני שם. ומשלמים. מצטער יקירה – אני ממש לא שם. בהצלחה. מיכל: לא יודעת מי אתה בדרך כלל פונה דרך המלצות אישיות ודרך פייסבוק לפי תחום העיסוק .פייסבוק הציע חי אותך וזה נראה מגניב ואולי משהו שכן יכול לעניין את הקוראות ברמת האינטרס האישי. אבל מובן לי שאם אתה מתראיין ככ הרבה ועוד משלמים לך אז אין סיבה שתרצה לשלם. מיכל: אני פשוט פחות רואה טלוויזיה. תודה. אני: הכל טוב מיכל אני לא רואה טלוויזיה בכלל… כבר 15 שנים… בכל מקרה – קחי כמה עצות שאולי יעזרו לך עם אחרים: 1. כשאת שולחת הצעת חברות – הוסיפי איזו הודעה קצרה. זה ישר מייצר עניין. 2. לפני שאת מדביקה את ההודעה הרגילה שלך – שתהיה לך הודעה קצרה יותר להדביק. שלוש ארבע שורות. זה הרבה יותר אנושי ומקרב. בסופו של דבר את רוצה להיראות שונה מכל האחרות שעושות אותו דבר בדיוק. 3. תני לצד השני לדבר קצת. אז תשקיעי כמה דקות בכל לקוח פוטנציאלי אבל הסיכויים יגדלו משמעותית. אנשים קונים בגלל רגש. לא רק בגלל כדאיות. 4. שמי בפרופיל תמונה או שתיים שלך מחובקת עם ידיד או אח. כדי שלא יחשבו שאתה שולחת הודעות כי את מעוניינת במישהו מבחינת זוגית. חלק משמעותי מהקהל הגברי שלך עלול לחשוב דברים לא נכונים כאלו וחבל. אני באמת מאחל לך בהצלחה! מיכל: וואו!!! תודה על העצות. השקעת בי זמן וזה ממש לא מובן מאליו. תודה רבה 😊 הולכת להצטלם עם אחי! חברים יקרים – גילוי נאות: לא משלמים לי 10,000 שקל כדי להתראיין. רק למקרה שזה לא היה ברור עד כה 

🙂 כשאנחנו מעבירים מסרים דיגיטליים לאנשים שאנחנו לא מכירים – חשוב מאוד לבדל את עצמינו. לא להיות רק איש מכירות חלקלק אלא לגרום לצד השני (מי שעונה לנו או מי שקורא את ההודעה) לחשוב שאנחנו בני אדם. ולא סתם רובוטים שמעוניינים רק בכסף שלו. זה נכון לגבי שיווק ומכירות וזה נכון גם בכל התכתבויות אחרות שיכולות להיות לנו בפייסבוק. כל הרעיון במשא ומתן הוא לגרום לצד השני לקבל את הגישה שלי (שלנו או שלכם) בזמן שהוא בטוח שזה רעיון שלו. לא למכור – לגרום לצד השני לקנות. לא לדחוף מידע שיווקי לפרצוף – לגורם לצד השני לשאול שאלות שהתשובות אליכן תהיינה המסרים שלכם. אבל הכי חשוב – בחיים האישיים. אפשר להשקיע כמה שורות נוספות בתגובה ולהתייחס למי שמולכם. מניסיון (וגם הפעם זה קרה) – אנשים מעריכים את זה מאוד. וקרנכם רק תעלה בעיינם. בתמונה – רכב עבודה בסיסי מהסוג שמי שמשלמים לו 10,000 שקלים עבור ריאיון מגיע איתו לאן שהוא מגיע. ולנהג יש כובע מיוחד.

כתוב/כתבי תגובה